nikolinaasuiiii

idag skola jaja, men de var ändå najjst :)
melinda var sjuk vi som skulle vara så najjsa idag ;)
jag försovde mig till typ halv 8 eller nått mera än det.
ja bah; OMG! skyndade mig till skolan,
ja kom försent sen så sa jörgen min innebandy&matte lärare bah;
- nikolina du vet du ha kommit försent några gånger nu, så jag måste kontakta din lärare (asså huvudgrejjs kommer inte på vad det heter :))
och allt sånt, efter det så hade vi typ läxföhör och sånt tråk, sen vare bad, vatten fast mascara STOLT :}
vi gick in till det där lilla rummet,
det var så sjukt varmt, vi bastade efter det, vi missade halva no lekionen och vi hade läxförhör där, drt gick typ as ba tror jag eller vad fan vet jag (A)?
efter det so, vi fick typ godis och allt, vi fick sluta tidigt på´non, sen vare slut på skolan,
vi har skola en dag till den torsdag LOV och fredag LOV!!
när jag kom hem så gjode jag daimkola och scoones eller hur det stavas, gott. :)
mamma gjorde en jätte god mat som vanligt, och ska typ bada nu,
efter det ska jag se house hatar den där jävla saken som är ist för dh :(
ville se ;




aja pussssssss
nikolinaasui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0