nikolinaasui

hej mina hetingar,
idag har jag varit på skolan, jag och mathilde steeekte på fotbollsplan & åt glass,
fett skönt. ah nu har jag typ inget och göra, har tråkigt. kanske ska ringa mahlin eller nått.
lyssnar på akon - right now. den är bra, har lessnat lite på den, men helt okej :)
johanna vill att jag ska spela eller kolla på fotbollen, men jag vet itne om jag orkar,
skulle typ vara med ludwig&några på stan idag, men så vart det inte, det får väl bli imorrn,
vi slutar fan efter lunch imorgon, najsnajs, ska chilla lite med mina homies då tror jag,
vi får väl se vad som händer,
måste på stan snart, såg ett as snyggt linne senast när jag var på indiska,
jag måste verkligen ha det, det är lite dyrt, kosta 99 :-
men nog värt det,
det är leopard mönstrat,
lite hårdare tyg typ, svarta band och så,
 inte leopardmösnstrat som det brukar vara med stora mellanrum, lite annorlunda.
riktigt snyggt. köp du det mä.
längtar sjukt mkt till sommaren,
skriver mer senare, ska fixa min blogg lite,
som ni ser jag har en ny header & bakgrund.
ska ringa malin nu ;*




pussssssssssssssss,
nikolinaasui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0