nikolinaa

har inte skrivit på ett tag på grund av min dator är paj och internet har laggat på alla andra datorer.
aja, i måndags så hade vi en vanlig skoldag det hade vi igår med,
idag hade vi nån måluppfyllelse dag,
vi började halv 9 som vi gör varje ons.
först jobbade vi med vad vi ville, efter det såg vi på skoldms matcher.
när vi hade gjort det var det lunch det var det som var dagen före makaronpudding och en soppa.
jag åt makaroner, vf vet jag inte.. aja sen hade vi nån tävling när man delades upp med grupper,
det bestog av 6,7 och 9 :) pallar inte säga alla saker man skulle göra men en av dom var att man skulle gissa
när 2 minuter gått, vi gissade EXAKT 2 minuter.
endå najjst, sen gick det väll bra resten. a sen skulle vi ta rast och spela spel efter,
jag spelade kort&nå spel med melinda<3
efter det så slutade vi det var typ lite före halv 3.
det var endå en najs dag då, nu ligger jag & solar, det är as varmt.
steeeeek.
men jag tror internet börjar fixa sig så då börjar jag skriva igen<3

pusssssssssssssss,
nikolinaasui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0