melindaa

hejhej mina snyggishar,
idag har jag haft skola, typ en lektion,
vi började 9.10 och slutade 11.05 :)
- vi hade bara sveenska. haha :)
vi satt ute på den lektionen & läste medan vi sola typ :)
vi stekte hårt, och sen var det äcklig mat; fiskbullar. :s
aja efter det drog vi till stan,
köpte linnet jag ville ha, & drog till bibblan,
några killar bah;
- du är fin :) till mej,
efter det så kom dom tillbaka, när vi suttit en stund och pratat och så när dom gett jävligt många kommentarer,
fråga dom om vi hade killar.
jag bah; jaa :]
melinda sa; nej, (a)
sen fråga dom om vi gillade fotboll, jag bah;
jag gillar innebandy mer,
melinda sa jaa :)
och dom höll på så, sen när dom drog tog han på min axel och sa hejdå xd
haha, så särt, :] men aja, ikväll blire väl lokalen? :]
jag hoppas det.


älskar dej ludwig edvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0