ludde

igår sov jag hos melinda, när melinda väckte mig var kl typ halv tio eller nått, aja sen så somnade jag om en kvart.
melinda skrek bah; NIKOLINAAA! :O till mej jag vaknade upp och typ var as rädd, troru jag trodde hon skulle göra såe?
aja efter det for vi till mig osminkade i bara shorts och typ tröja. aja, efter det sminkade vi oss hos mig och höll på sen drog vi till lokalen kl; 12 på morgonen, ja jag vet tidigt endå :] sen var vi väl framme 20 över,
 då träffade jag min älskling ludwig edvall och hon sin ludvig diehl, vi drog till willys, efter det så satt vi på asfalten typ ngn timme. efter det så hämta mamma oss kvart i 2 för vi skulle ha innebandy avslutning på fortet, kl; 14.15 så skulle det börja det var jag madde,niko&melinda först men ronja hade ingen att vara med så hon kom te oss, efter det så fick vi äta hamburgare åt inget mamma tog min,
det är ju skrääpmat. aja efter de så sa fick vi veta att vi kom 50 poäng efter tränarna, om det skulle varit ett rum till! så skulle vi ju! :( aja, det var fett nära om vi skulle haft en minut till på oss skulle vi klarat den. vi kom 2a, sen snackade tränarna lite och sånt, gav ut dimplom.
sen var jag med melinda hela kvällen, snackade med luddarna i telefonen, det var ju najs,
då imorgon blir det nog stan med dom då<3



pussssssssssssssssssss,
nikolinaasui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0