äälskk

idag hade vi skola som vanligt.
efter det så gick jag och melinda hem och började dansa på vägen till;
i spiin my head right nownownow when you go down when you go downdown. :)
och vi dansade inte lite överdrivet, efter det så gick vi till en cykelväg och började dansa sexyydance ;)
när vi kolla bak så såg vi en cykel vi bah; OMG! :o haha fan vad pinsamt,
när han kom närmare så såg vi att det var markus strömberg! :O
fett pinsamt, och vi började garva as mkt, han typ bah; pinsamt läge? och allt haha xd
efter det drog vi till hm jag melinda och mamma, lillsyrran mä,
jag letade bikini, men jag hade redan sätt att det fanns en as snygg där,
min andra bikini hade jag tappat överdelen på, och vi köpte en vattenfast mascara och leggings fick jag mä, gör mina andra va hål i , mamma kollade typ bah - niko ska du inte ha svarta? :)
haha hon är så söt, <3

så såg den ut, bara toppen kostade typ 130 :- sen den andra underdelen kostade typ 100 :-
men den var as snygg, min är mer typ brun:)


aja efter det så såg vi csi och the hills och sånt, medans gjorde vi kladdkaka, muums, har inte ätit upp min än men endå, nu håller jag på att se ballar av stål, den äääger :)
pallar inte skriva nå mera.

haha bäst!


pusssssssssss,
nikolinaasui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0