ett snabbt inlägg!

hej alla underbara läsare!
idag har jag sovit,kollat på 3 filmer men 2 av dom var samma men ettan och tvåan :p
sen har jag städat rummet, och nu har jag LOVAT madde att åka skrana med henne så nu ska jag göra det.
här får ni se hur mitt finfina rum vart när jag städat, bara såhär snabbt. :]



videeo, klaga inte på min tv, har den bara tillfälligt tills jag ska köpa/få en ny :)
men har haft den ett tag nu, egentligen ska jag få en plasma tv som ska hänga över skrivbordet så jag kan ligga och se från sägen :)

här är bilder för videon är så jävla MÖRK!
fattar inte varför det blir så, först blir det grymt bra men sen helt plötsligt blir det jätte mörkt, så här kommer bilder;
hade kläder över HEEEEEELA golvet och as mycket men nu är det städat,
har 14 kuddar i min säng men det ser ut som typ 3 :]
sminkbordet, kläder över heeela golvet och smink över hheeeeeeela bordet.
hade grymt mycket saker där men nu har jag egentligen bara datorn,
innebandyglasögon, julsocka och typ ett kort och min sockerdricka :)

men jag slarvade grymt för jag hade bråttom men nu har ni sätt mitt rum också :D
men egentligen måste man se det irl, :]

då ser man att det är värsta prinsessrummet :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0