lördagsmorgon

hej sötnosar ;*
jag har nyss vaknat och har fett ont i ryggen,
madde (min lillasyster) har sovit i mitt rum med sina kompisar,
för jag har dubbelsäng, och jag är så snäll så jag lät dom få göra det,
hoppas dom inte har kladdat och stökat ner, för jag är inte på städahumör, om det finns nått som ens heter så? ;)
själv har jag fått sovit i maddes säng, med galler på sidorna, det är min gamla, den är fin och så men den är inte härlig att sitta mot, darför har jag jävligt ont i ryggen,
sen vart jag än kollar har hon simpsons grejer, hon har en enkel säng och en kudde medan jag sover annars med,
typ 20 kuddar? aja 
jag vaknade av att madde kom in i rummet och pussade mig,
hon är så sjukt gullig, är era syskon så gulliga? aja men ingen kan slå min :].
och är förskyld och ska typ spela match imorgon? eller om det är ikväll!
hur fan ska det gå, första matchen, JAG SKA SPELA. (innebandy)
men nu ska jag göra te eller nått,
ni får ha det så bra :*
puss/N

'
gallerrrrrr,

och jaa det var ett simpsonstäcke, hon har en kudde med simpsons men den är i tvätten.
(klaga inte på bilden,fett dålig kvalla, men jag flyttade handen ;] orkade inte ta en  ny)


vad vare jag sa, simpsons överallt, 
hon har ungefär
7 affischer 
en klocka,
typ 6 gossedjur,
ett stort gossedjur! ( i simpsons)
trägrejer i simopsons,
typ alla sänsonger, 
och några småsaker,
en hel pärm simpsons typ teckningar hon ritat. 
HON ÄR SJUUKT BRA PÅ ATT RITA DET!
speciellt homer. 
sen har madde kommit på en sak att;
micke = homer (fett lika typ)
mamma = marge 
hon själv = magie
jag = lisa
adam = bart
sen så har hon flera leksaker av simpson, 
kläder och en massa, 
hon ser på det typ dagligen. 
men hon har mer saker en det :)
hon kalla ALLA namn i simpsons typ. 
men nu ska jag dra, ni får ha det så bra

JAG tycker det är sjukt najs faktiskt :) 
puss/N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0