helt underbara killar :)

hej alla uunderbara läsare,
sitter nu och lyssnar på musik,
har typ börjat egga alicia keys nya låt sjukt mycket, :]
alicia keys,leona lewis, beyonce, älskar bara så sjukt mycket<3
grymt bra!
sen snackar jag med två helt underbara killar på msn,
och såklart andra :)
och jag vet att isak vill vara med på min blogg så här kommer en bild var på dom :)
bild 1. isak :)
bild 2. erik :)
kom på nyss att dom står typ exakt likadant, ^
och isak om du läser det här så kunde jag inte lägga ut videon,
den snabbspolas HELA tiden :p
man hör dig bara säga; hej jag heter isak sen slutar den.
puss/N

Kommentarer
Postat av: Isak o Erik :]

thihihihhiihhiihih <3



Vi vill ha deeej<3



Pussssssén<3

2009-11-29 @ 19:18:07
Postat av: jadu...

ERIK EE GAYY!!

2009-12-03 @ 14:30:41
Postat av: sjbooi

erik äe fett najs,isak kan suga av sig själv han äe så fkn böög!!:)

2009-12-04 @ 19:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0