fett roligt!

hej sötnosar,
just nu har jag
typ 3 timmar men nu äre typ 1 ½ kvar :)
det är ganska ovärt, jag ska tillbaka till skolan och ha EN lektion, värt? ..
vi borde haft den innan sen skulle vi fått sluta, aja :p.
skolan har varit sjukt kul, eller den var det iaf imorse,
kom till skolan, hade innebandy, ^
och då hade vi först uppvärma målvakterna lite.
(typ hörnen).
sen så hade vi en till en övning, typ att man lägger överden,
a men det är svårt att förklara.
sen körde vi match, killar mot killar, tjejer mot tjejer
och killar 97 mötte killar 96, vetinte vilka som vann.
sen tjejer 97 mötte oss tjejer 96 sen så ja gissa vilka som vann?.. vi ;) yeah!
men det var så jävla kul, vi skratta åt att jag typ bara nudda bollen typ, jag vetinte riktigt vad vi skrattade åt, vetinte vad det var, men alla var sjukt trötta, typ jag och linnea var nog värst,
haha om ni skulle vart med skulle ni garvat,  men jag gjorde 3 eller 2 mål
alexandra 1, men nu taggar jag fan match sen.
juste tycker sjukt synd om linnea, det var hennes första träning på skolan typ, hon har inte kunnat vara med pga hennes knä och sånt, och vad gjorde hon i slutet av matchen, typ vrickade foten, eller skolsköterskan tror det är en sträckning, vi får hoppas det!
aja tror jag ska hitta på nått nu, men skriver senare innan matchen eller efter! eller kanske båda :]
yeye, aja puss/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0