gotland/08

hejhejhejhej :)
igår var jag i stockholm (08) och vi var och shoppa kläder,
fick en tröja och en klänning, i förrgår var jag i stockholm och vi var på grönan jag åkte insaine den ägde, typ min favorit,
åkte alla värstingar för dom är bäst & roligast, sen träffa jag tobbe trollkarl för typ 1000 gången,
iförrförr går så var jag typ bara i uppsala och chilla, vi hade ju åkt bil se typ 10 på morgonen :)
och nu är jag i mitt älskade gotland, gotland är nog det bästa som finns, idag ska vi spela minigolf för vi vill inte sola&bada i såhära ljummet, tror vi ska till visby imorgon eller nått shoppa again, sen så ska madde på blonda slingor, sötnosen <3 hoppas att coroline kanske kommer, vi kommer ha sjjjuuuuuuuukt kuuuul! (L)
taggar allt, tror jag kommer bli fett brun, för det är som utomlands här borta<3
pussss/N


btw, glöm inte frågestunden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0