vad har hänt idag? joo..

hej bloggen.
vi började skolan 9 och vi hade nån spec dag, typ mode och något.
gick ganska snabbt, men det var as sega filmer vi såg, 3 st.
vi hade 3 pass, för jag var i mickes grupp och vi hade komp.
annars skulle vi ha 4 och suta 2.
men det behövde inte mickes och jörgens grupp så vi fick sluta 12.50 :)
sen såg tog det typ miljoooner år att ta sig till ett ställe.(säger inte var ifall min syrra läser min blogg)
tänkte kolla på presenter till madde som fyller år imorgon, jag vet att det är smidigt dagen före.
men har försökt komma på nått, men så hare aldrig blivit.
skulle vilja ge henne ALLT i hela världen typ, men det går inte. har inte så mycket pengar.
men jag hoppas hon blir glad ändå, nywy här kommer en video när vi var på ängen på väg dit :



klaga inte på rösten på videon, men jag hade sjukt ont i halsen och förskyld.
håller på bli sjuk :(..
och sen så tänkte vi gå över isen i typ en skog eller nått?..
vi vart sjukt rädda isen knakade hela tiden, träd är typ sjukt farliga.
sen typ skrattade vi efteråt sjukt mycket,
sen kollade vi runt lite överallt,
kollade efter present till madde, när vi var på barnenshus och kollade där så typ stog vi vet lego i 20 min,
haha vi var typ fett barnsliga :]typ kastade massa bollar, vettafan, yeye så skrev vi på nån grej, hon skrev mitt namn, jag skrev hennes, sen satt vi på boom och åt godis i en soffa i typ en timme.
och typ hoppade i sofforna där, sen drog vi till andra ställen,
sen senare på kvällen såg vi incendiary, eller vad den hette.
sjukt bra,sorglig också.
har sett den flera gånger, men blir alltid ledsen :(.
sen så drog melinda hem, sen här är jag nu :)


här kommer bilder:


innebandy på skolan
klaga inte på bilden, melinda tog den (A) ..


sjukt fint ute nu!


melinda (bambi) på hal is.


grymt fint!

sjukt nice bild :)

tyckte det såg as grymt ut, typ först vinter,sommar,vinter.




säger bara en sak.. FARLIGT ställe.
har ni sett blackwater? ser typ ut som det stället ju :o
där krokodilerna bor (A)

guse fint jag skrev. eller inte.

melinda är så gullig,hon la ner mer tid på det,
men hon skrev mindre (A) älskar dig gmn, alltid vi?

filmen:


en bild på joel från igår:


asså som ni märker är min mobil sjukt konstig, ibland blir det GRYMT bra bilder.
ibland inte, har ändå bara 5mp.

jaja, men nu ska jag packa saker till imorgon,
har fan pardans som idrott imorgon,
dom har krav också
tjejer: kjol,tunika eller klänning.
killar: slips och skjorta.
tror ni många kommer vara med,
inte jag iaf, men jag ska :)
sen MÅSTE killarna kunna knyta en slips när dom går ut ;p
annars får dom inte bra betyg typ.


haha gulliga regler :]
yeye är taggat på att se alla imorgon :)
men inte att vara med, puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0