tisdag

hej bloggen!
har nyss varit med emma,
ganska roligt, hon är så gullig!
sötemma :)
sen så när hon for lagade jag mat och lite sånt,
madde och jag ska öva på en sång/dans,.
när madde är michael jacksom och jag britney ;p
mammas ide...


här är videon:



haha mamma och hennes ideer.
hon tycker jag skulel vara den perfekta britneyn, :p

yeye sen så klickade jag runt lite sen såg jag ett klipp på ''bajsmannen''
ni kanske inte såg loppet han sprang, det gjorde inte jag heller.
här är en bild;


asså FYFAN! :O

här kommer ett klipp när han pratar om det.




jag skulle typ,tagit av mig tröjan och typ tänkt för och letat eften en vattenkran,
eller nej jag vet inte,..  fett svårt.


vad skulle DU göra?.
fundera på det,
 
puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0