signe och lovisa<3

hej allla underbara!
skolan var ganska dryg idag,
bara tråkiga lektioner, förutom dansen den var ganska rolig :)
sen var jag men signe och lovisa,
helt underbara tjejer! älskar er,
vi har också planerat tjejkvällen, för amanda kunde inte ha en.
(tjejkvällen för vårat lag)
och det blir nästa lördag, så alla får vara lediga då.
vi tänkte ha det den dagen det är disco, 18nde.
men vi har ju på lördag nu, för det var bokat på fredag.
kommer bil as kul. jultema och allt.
och alla som undrat om jag kommer komma på discot, så ja det kommer jag nog.
men det är inte helt säkert!


men nu ska jag se på mammas pojkar sen ska jag duscha.
ha det så braa! puss/N


Kommentarer
Postat av: signeångström!:]

jag älskar dejj:*<3

2009-12-10 @ 20:18:35
Postat av: signeångström!:]

jag älskar dejj:*<3

2009-12-10 @ 20:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0