så vad har jag gjort idag?

hej bloggen!
jo det jag gjort idag kommer typ i en lista.

1. jag for iväg och köpte foundation med mamma och hon köpte ett par michaeljackson strumper eller något sen puder och rouge eller något sånt :) sen hade vi sjukt lite tid på oss för madde hade match och det var typ en halvtimme kvar så mamma,madde och adam köpte från frasses medan jag köpte en kycklingsallad från coopforum, alltså som lite utanför vid typ elgiganten eller vad det är där.

2. såg maddes match åt min mat där, sen satte jag mig med mathilde,yasmin,olivia,lovisa,mattias,markus,oscar,filip men typ alla.

3. åt och lite sånt.

4. drog till athena med yasmin.
på athena var det typ allt innebandy,bordtennis,fråga kalle,sumobrottning,wii,fotboll,hinderbana,baka pepparkakshus,julmat,pyssel och mycket mer. sjukt roligt!

5. yasmin drog, det var sjuukt kul på athena ändå :)
hade typ skrattattacker HELA TIDEN!

6. mamma hämtade oss, skjutsade mig,madde,jimmy och jessica hem sen nu sitter jag och kollar på tv :)


och orkar inte skriva mer
puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0