min outfit/min dag

hej sötnosar
det är is, och sjuukt halt
oscar bailade med cykeln till skolan idag, haha sötnos :)
men asså det är is överallt!
inte så bra bild men ISISISIS!
snart är det juuul :]är sjukt tagg nu!
men först äre maddes födelsedag.
måste bra lägga ut en bild på madde,
ni måste bara se hur underbart fina ögon hon har (A)
kolla in hennes ögon ;o sjukt fina<3
haha hon är så söt :]
idag har vi typ haft bara so känns det som men vi har haft 2 so lektioner,
seriöst så är dom fan chill, sen så har vi haft matteprov, no :/., mat 2 grr, livskunskap vi skulle typ bara gissa hur länge en minut är utan att kolla på klockan, sen 5 min, och på svenskan snackade kathy om sitt liv :) och vi fick pepperkakor, aja inte hänt så mkt på skolan idag,
här är min outfit:

tröja - grannen frida (för läääänge sen)
linne - nån outflet.
jeansleggings - kappahl :)
nu orkar jag inte skriva nått meeer,
ska försöka få tag på mamma, vi skulle julpynta idag,
första december juu! :D
är sjukt taggad på att pynta :)
första ljuset tänt now ;)
puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0