min dag /onsdag

hej bloggen och alla underbara läsare!
idag började vi 9.30 sjukt nice,
men sen fick vi se på matcherna på dm i innebandy hela förmiddagen istället,
så vi fick skippa,svenskan och musiken, sen hade vi lunch, vi gick runt lite
och var glada för 8d tjejer vann, men ändå ledsna för våra pojkar förlorade :(.
mot bräntis, trodde inte att thoms,g-son och wiberg gick där, hade glööömt,.
a men sen hade vi franska (såg film)
matte. (sjukt enkelt ju :) och vi snackade typ bara hela lektionen)
haha markus och jag hade ju kul, vi tänkte hur vi skulle få mitt långa hår att stå upp som hans,
sen han bah; men sov med flätor, sen typ luta mig ner och platta det sen sätta lite d:fi i håret.
sen jag bah: haha eller så går jag och sätter mitt hår på en du vet där man steker hamburgare,
och trycker, ny platt tången ;) nice
sen började vi garva as mycket haha :D
sen så hade vi slöjd, det är sjukt chill, och det är roligt ju! :)
sen slutade vi, och jag for hem och åt mat (smörgåstårta.)
sen så tränade jag, SJUKT ROLIGT! man svettades så sjukt mycket,
typ 800 grader i mig, nä men typ var riktigt het ;).
haha nä men iallafall sen så spelade jag med 95orna, SJUKT KUL,
sen for jag hem, och erik har träning efter mig, så kollade typ lite på när dom körde medans jag packade mina saker och sånt, sen nu har jag typ snackat med pappa i telefon om julklappar och sånt,
jag är sjukt smart, önskar mig pengar sen kan jag köpa typ en iphone eller något på mellandagsrean! :D
sen har jag gjort lite mer, har fått sjukt mycket motion idag, fick gå hem också, men världens tyngsta väska :(
aja men nu ska jag sova,
sov gott puss/N

btw. hade tagit lite bilder på västraersboda som jag lägger in sen kanske imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0