julpynt :)



jag fick först klättra i förådet och ta ner julgranen sen så pynta den sjäälv,
för adam spelar in film
madde var på träning
mamma följde med på träningen
micke orkade typ inte :]
han gjorde också flera andra saker.
sen så jag gjorde inget spec.
sen så innan pyntade jag och madde,
medan mamma och micke strökgardiner och vi lyssnade på julmusik.
och sen gjorde jag några spec ljus i vatten, svårt att förklara (A)




julgranen:

FÖRE


EFTER


made by nikolina :)
mkt finare irl!!!



ljusgrejerna som jag skrev om längre upp.


det är den i krukan :)
syns inte så bra, cpglas :]
mkt finare irl!!


cpglas, han ser as fet ut :(
men det är bra glaset eller krukan :]
mycket finare irl!!

det var allt nu ska jag pynta på,
btw här kommer en bild på vad jag och adam skrev och ritade tillsammans,
den finns på min hand :]


nice ;)
jag ritade hjärtat, sen gjorde adam dom där grejerna,
sen skrev han dunkdunk, sen fyllde jag i med rött :)
älskade bror.

puss/N


Kommentarer
Postat av: sandra

snygg julgran ;*<3

2009-12-13 @ 22:08:53
URL: http://ssandrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0