hur var min dag igår? joo..

hejsan alla söta,
 jag vet att jag skulle skriva igår men så vart det inte,
som jag skrev senare också men aja nu kommer det iallafall :)
först hade jag skola det var fett chill, as kul typ!
hade innebandy träning på skolan
här kommer en video från skolan ;



sen så hade jag träning efter skolan lite mer mot kvällen,
fett bra träning tjejer! sen så tänkte jag vara med på 95ornas men hade för mycket sendrag,
sen stog jag och pratade med några under 95ornas match, och försökte smsa melinda, men hon hade typ somnat, så jag bad mamma och typ ALLA att ringa henne, för hade inga pengar på mobilen bara sms.
sen så vaknade hon och jag hade typ dampat, sen mötte jag henne, hon var sjukt seg var vid bron när hon tog på sig sin jacka. och det är sjukt långt till bron typ, sweet.
sen så såg jag en häst helt plötsligt komma jag bah; wtf?
det var LH, aja sen så kollade vi på eriks träning, vi hade typ sjukt kul, jag och melinda.
sen så drog vi hem, tänkte julpynta men blev inte så,
sen typ gjorde jag lite saker hemma, ja så var min dag igår (A)
puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0