HÅLTIMME!

ja jag har håltimme nu,
dagen har varit bra,
film sen hade vi inte prov vi tränade till provet bara :)
det är imorgon, vetinte om vi har so.. ska ringa signe eller linnea snart och fråga.
orkade inte äta på skolan, åt hemma
det är ett N :]
jag vet jag äger!
har också lagat en majskolv, allt var grymt gott.
att gå osminkad gick bra, tack signe för du ger mig grymt snälla kommentarer,
och alla andra som gjort det tack<3
betyder mycket, oscar bah: är du osminkad? nej du har smink :p
haha, och jag lovar jag har INTE smink :]
naturliga jag :p
ingen bra bild men wtever. 
jag är ful osminkad det bara är så :)
nu ska jag äta och typ kolla på tv, ses senare då! :)
puss/N

Kommentarer
Postat av: signe;*

sluta ljuga om att du inte är fin,du gör bara andra avundsjuka ju gmn:]<3

2009-12-14 @ 16:40:14
Postat av: lina

oh mama,om du är osminkad på dendär bilden trygg,

du är då vekrligen inte ful,kalla dig aldrig de igen! :O

2009-12-14 @ 19:20:44
URL: http://llinaakaarlsson.blogg.se/
Postat av: sandra

du är alltid snygg, utan eller med smink! as gullig bild btw:)<3

2009-12-16 @ 17:22:55
URL: http://ssandrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0