godnatt! <3

hej alla sötnosar!
jag ska sova nu, är sjukt trött.
har inte varit någon speciell lucia, är det lucia? så känns det.
tänkte typ baka göra lussekatter och allt men allt sket sig när mamma skulle på nå jävla innebandy möte.
men YEYE, jag och madde drog för att spela innebandy på sporthushallen, men då hade några fotbollsträning där,
vi sprang HELA LÅNGA vägen dit, vi stannade utanför och körde lite golf/innebandy.
sen drog vi in för vi frös,vad grymt kallt!
sen ville inte vi att dom skulle märka oss så vi sprang upp och tog av oss ytterkläderna och madde började krypa vid läktaren,så att det var ett ryggstöd över henne, svårt att förklara men ingen såg hon. sen kröp jag efter vettefan varför. sen började madde skratta så dom hörde. felicia lilja sa bah: jag hörde nån skratta. ;p  fan, nä men vi gömde oss, och var kvar där tills dom slutade och försökte krypa ut men så lyckat var det inte :]
men sen SPRANG vi ut när dom bytte om :] sen kom dom ut och allt, och vi trodde vi kunde spela då men nej då låste dom ju, värt,. men iallafall sen så gick vi till willys för det var närmast och letade typ saffran och madde ringde till micke ifall han kunde hämta oss, sen när han kom berätta vi allt och han lyssnade sedan frågade vi om vi kunde köpa saffran eller lussekatter men han hade inte pengar med sig. fan.
så vi for hem, sen så kröp jag och madde ner oss i täcket för vi frös och gjorde popcorn och dricka och såg en film :) mamma säger att vi ska fira lucia imorgon istället :D
haha, men nu är jag typ sjukt förskyld! :(
ska sova nu är sjukt trött och har innebandy på morgonen :]
puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0