FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!

förlåt för att jag inte uppdaterat så bra men jag lovar att jag ska bli bättre!
kanske inte nu, men senare! typ så fort jag får lust och det är säkert om nån dag eller så :)
snart kommer ett random klipp från idag,
tyvärr gick vi inte på bio.
och jag SKA lägga in ett klipp när jag sjunger sen, ska bara be någon spela in mig,
mamma ska ju göra det om nån dag,hon frågade på julafton om hon fick men det var efter sången,.
men ni ska få ett jag LOVAR! :D
det var grymt roligt på julafton, typ bästa någonsin!
det var värsta julkänslan, vi gjorde saker hela tiden, madde dansa, jag sjöng.
och anja mickes mamma grät när jag sjöng för hon vart så rörd, och när madde dansade.
och när jag gav micke hans present, ett handskrivet kort, där det stog hur mycket han betyder för mig, när hon läste det alltså, då grät hon :],.gulligt!
men här kommer videon iallafall;
klaga inte(A)
ha det så bra, älskar er alla!
puss/N

IMORGON BLIR DET ERIK GRÖNWALL PÅ STAN! :]
TAGGTAGGTAGGTAGG!
hihi (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har as fin blogg! :) <3

2009-12-29 @ 21:39:47
URL: http://theegreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0