ERIK VINNARE! säger bara en sak SÅ JÄVLA RÄTT!

hej alla erikälskare, och alla andra såklart :]
FAN VAD BRA ATT HAN VANN!
har velat att han skulle vinna redan från början!
ÄR GRYMT GLAD!
fan vad gulligt det var när han fick veta det,
han började gråta, och gick och krama alla sen så började han sjunga medans han grät.
sen drog han upp pappan på scenen sen typ sin tjej eller något, naaw sa jag bara.
mamma typ bah: jag vill att CALLE ska vinna!! har velat det sen från början.
jag typ bah: men ska du ha spö :]? haha mamma och jag typ brottades hon kusinerna idag, men min vaccin arm great. bara så ni vet gör vi alltid så på skoj.
ERIK GRÖNWALL<3<3<3<3<3
GÅR BARA ATT ÄLSKA!
snygging,
men nu lämnar vi det med idol.
idag så började vi skolan med att samlas sen dra till gympahallen och se luciatåget,
emma sjunger så grymt bra,fett fin lucia du var emma!
sen så fick vi fika efter, vi typ spillde så det såg ut som vi pissade ner oss pga våra festisar vi fick :)
DUKTIGT! a men sen så hade vi typ rast i typ 1 timme eller kanske mer? och då gick jag signe,madde och ronja hängde på för hon skulle .. något kommer inte ihåg, aja då försökte vi avtala pelle maddes musiklärare att han inte skulle korta ner maddes nummer från 7m till 3m för dom har tränat grymt mycket och allt.
han typ började kaxa mot oss, äckel pelle!
aja men sen så hade vi värsta fighten med pelle och sånt.
madde sa såhär till pelle; vetu vem samuel är?
han bah; nej skulle inte göra sån skillnad om jag visste,dessutom bryr jag mig inte (något liknande)
madde: okej, men bara så du vet är han mycket längre än dig!
pelle: och? vad rädd jag blir!
madde : det borde du, han ser sjukt läskig ut! han har jobbar här han känner alla,.
och sånt. sen så när vi skulle gå så skrek hon: AKTA DIG, HAN KOMMER DÖDA DIG!
eller nått hahahaha, söt, hon är 97a alltså 12 år sen pelle är typ 100 nej men han är typ 50 eller nått :p
men vi snackade med mats senare om det, och madde dansade och allt så alla 9or och 8or gick ut ut lektionen och kollade på gamma, alla typ älskade henne, stolt storasyster.
om det är någon som inte förstår så ska hon uppträda på ersäng på julkul som michael jackson och sen ska 3 av hennes kompisar vara varulvar eller nått.
aja men jag har tagit vaccinsprutan idag, gjorde fan ONT!
nu kan jag knappt röra armen lite, hur ska jag sova, sover typ på den axel :( cutttttttcutttt
nä men fan vad ont jag kommer få, men aja nu ska jag sova eller lägga mig fråmförtvn orkar inte skriva om min UNDERBART ROLIGA DAG MED MINA UNDERBARA KOMPISAR :] hihi älskar er.
vi gick som ett maffiagäng genom skolan, alla maddes kompisar och mina :] naw
AJAJAJ!
aja puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0