TISDAG

heewj alla älsklingar, idag har jag haft skola och typ kollat i mikroskåp, det var en as tråkigt dag idag typ, men aja det kan inte alltid vara roligt för då vet man inte vad som är roligt, som mamma brukar säga haha :] aja jag var med ronja senare på dagen, vi har alltid kul typ, men nu kommer jag inte berätta vad vi gjorde, aja nu så har jag nyss ätit, mamma & adam har lagat maten, gott vare, inte ovanligt, har haft mattias min lotsas brorsas rum i ungefär 1 vecka och har redan stökat ner hela rummet: 
och sängen ligger typ på golvet iaf madrasen, men aja, lär väll få städa upp det snart & lyssna på musik.,
bilr kul, men nu ska jag se på tv och läsa SYSKONKÄRLEK,
på baksidan står det: 
nu är klockan snart halv fyra och jag kan inte sova.
kan du svara mig  på en sak? 
får man bli alldeles varm och matt i kroppen av att se sin egen brorsa?
får man det, ens om han är den snyggate och finaste killen i hela universum?
JAG KAN INTE HJÄLPA DET!
OCH JAG SKÄMS SÅ INIHELVETE.
asså det låter ganska äckligt men alla säger att den är bra och det tror jag den är, 
du vet jag måste satsa på skolan nu, så df ska jag läsa, men det blir nog tv och dator samtidigt :*
och såklart musiik, men ni får fan hare så bra :*
skriver sen puss/N

Kommentarer
Postat av: mathilde

jag älskar boken!,

fast den är endå ganska random när man har läst den :].

2009-08-27 @ 18:22:02
URL: http://mathildemedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0