steg ett klart till prinsessrummet

hej sötnowsar,
mitt rum har tapetserat, jag skulle vilja visa er,
Det vart som jag hade hoppas om inte bättre,
det är bättre än min dröm, mamma gör allt för att skapa mitt drömrum, och det är snart klart,
vi far på söndag för att köpa möbler, så snart äre klart, men micke ska bara måla lite i rummet, typ göra lite mer saker,
jag vill visa, men nej, inga smygtittar, tar kort när det är klart, men inte nu :]
ska fixa lite saker nu&ser på 3an pådet där klädprogrammet, kommer inte ihåg vad det heter,
men jag tkr dt är fett bra! :) kanske ska fixa bloggen nu, puss/N


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sötnos :)

vi var söta i tfn :] men aja,jag kmr få se imrn right? (a)<3

2009-08-26 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0