snart börjas det med rummet :)

heeej bloggläsare;* 
idag har jag shoppat tapeter och golv, 
det kommer bli;
  creamrosa/vit jag kommer ha rosa och vit randig tapet på den väggen man först sen när man kommer in, 
sen så ska det vara cream vit på resten, sen ska jag ha en ganksa bred säng med mkt kuddar och fluff, ska göra värsta prinsessrummet 
mkt rosa och vit och mkt dekorationer och sånt, blommor fluff, :]
ni får se resultatet sen :*
nu är jag i min halvbror mattias rum och sover här, han kommer inte komma på länge, 
han har ju ett eget rum i robertfors men han kommer ju ibland och sover häär, men iaf nu så ska jag ha det här rummet,
alla mina saker är här förutom alla stora möbler men jag har med tvn & ett smidesbord, men jag kommer få ny säng och allt, men skriver sen ser på a shot at love, även om jag sett alla hare :*
puss/N



taylor swift - love story :*
bara för den är jätte bra älskar den, 
och för den passar till temat på inlägget!
btw. jag hade hennes frisyr på skolavslutningen, asså frisyren till lovestory:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0