sjuk fortfarande

hej alla söta bloggläsare, 
det är torsdag idag kl 4, jag har missat 2 skoldagar, 
för jag har varit sjuk, jag bah; a men det blir skolan imorgon eller nått sa jag igår,
men nejnej, fick så sjuukt ont i huvudet, jag låg och sov och hörde melinda ringa när det var 2 minuter kvar till vi skulle börja,
orkade inte resa mig upp eller nått, kändes som jag skulle spy, jag la mig kl halv 10, helt sjukt och ovanligt, men bra. 
sen så vaknade jag 6 och somnade om, och vaknade 2 och adam kom in i rummet,
drömde värsta härliga,söta drömmen och allt :] ville inte vakna upp, men adam typ starta tvn och allt :/ 
men ganska bra de, ser på tyra show, sen blire top modell, BÄST<3
men iaf jag har itne skrivit så mkt som ni sätt, för jag har inte orkat sitta vid datorn, har haft så sjukt ont i huvet :(
stackars nikolina :(
aja nu har mitt rum lite golv också, men inte fullt, nu tkr jag det ser ut EXAKT som ett dockhus, fett gulligt :]
men inga kort blire här, nananananaaa, :]


och  jag har aldrig tyckt om miley cyrus men ser henne nu på tyra show, hon är helt okej :)   
miley cyrus ft. billy ray - butterfly fly away 
en sång när hon sjunger med hennes pappa, texten är fin :*
men jag måste bara säga en sak gillar ni den här stilen?


asså lady gaga är fett fin och jag älskar hennes låtar,
jag tycker vissa saker hon har på sig är så jävla snygga och grymma, 
men vissa går fööör långt, har ni sett tex den där polis stilen? 
och jätte mkt sånt, hon inspereas ju av porr, hon shoppar porrkläder.
frågan är:
äre en hiss eller diss?

btw.
 
älskar den här sången
lady gaga - paparazzi

nu ser jag topmodelllllll, så jag skrivern senare eller nått.
pussss/N

Kommentarer
Postat av: melinda

vem visa dig låten:]?

2009-08-27 @ 16:47:15
Postat av: sebbe k

vad drömde du om?

2009-08-27 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0