så jävla kung!

hejhej bloggen,
dagen började med att jag och mathilde for till willys & och vi köpte monster och hon köpte lite choklad också :)
sen så åt hon och lite jag en av dom sen smälte vi den andra och haha helt blötsligt luktade det brännnnttt! 
vi öppnade mikron och såg svart grejjs som bubbla, sen dog vi bort det och åt lite av resten men sen så i mitten smakade det as bränt och jag typ brände mig på tungan och allt, haha :] skillad
sen så kom MALIN hon kunde komma, fett bra, men kunde inte sova hos mathilde, 
men sen så drog vi typ 5 till nydala och skulle köa till waf men det var inte många där så vi vänta, 
men vi kom först ALLDRRAAA först :) stolt! :)
sen så vare lite tråkigt i början för vi satt typ bara still gjorde typ inget kollade först på breakdance men inte sådära jätte länge, men det var kul att träffa en massa, tex; julija,maryam,becca,elina,sofie orkar inte säga alla men det var kul! :)
sen så frös vi as mkt och vi skulle inte bada hade vi bestämt, även om jag ville, men sen så kände jag på vattnet det var så jävla VARMT, sen jag bah; malin malin MALIN! kännnn !:O hon bah; fan vad varmt, vi badar? 
jag bah; lätt! sen så badade jag malin & mathilde, simmar runt lite men vi skulle inte doppa huvudet med helt plötsligt gjorde vi det också, haha ojoj, det var så jävla kul där på slutet det vart typ det när vi badade :) 
sen for vi hem och då ringde mamma as orolig för hon tkr inte om att jag ska bada så mkt, men sen så had ejag inte svarat på mobilen heller så a, ni fattar :]
sen fick jag inte sova hemma hos mathilde för hon var så orolig och blabla.. men det är lugnt ,
imorrn blire stan, nu är jag nyduschad och ren ;*

mathilde&malin 
älsklingar tack för en så rolig dag :*

puss/N

Kommentarer
Postat av: markus :)

du glömde ju skriva mitt namn att du träffa mig ?:O

2009-08-15 @ 01:55:58
URL: http://steekbloggn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0