puss

häälllooww,
jag vaknade nästan nyss det var meningen att jag skulle på en match men så vart det inte för jag försovde mig,
skulle sett melinda&ronja & hela esk spela,men jag vaknade inte av klockan.. fan,
ronja riongde i morse och fråga om hennes fotbollskor var här,
men jag hittade dom aldrig, men sen när jag sedan vaknade såg jag dom precis nedanförtrappen,
jag letade ju överallt? nån kanske hade hittat dom isf på nått ställe,
jag har ruffsigt hår och har bara mascara på ena ögat, så jag håller på fixa mig :)
sen ska jag ringa melinda och kolla om hon är kvar om hon är det så då drar jag till uff <3
det var fett kul på discot igår, vi träffade G & D där men snackade bara med G, fan också jag ville ändå snacka med D,
det var det vi nästan gjorde hela kvällen,& ja jag kramade G, men dom for hem sen, inte bra, nu kommer vi nog inte se dom på as länge.. om dom inte gått vidare såklart, men vi har ändå hans msn,
sen började vi dansa lite i slutet<3,
jag for dit med ronja&melinda och såhär såg vi ut;


nikolina; fettful
melinda; fett fin
ronja; fett fin

jag var inte fin ska jag säga dig, dom var mkt finare, alla dom hade mina kläder på sig, ronja hade en av mina favoriter,
min favorit klänning typ eller nästan, medan jag hade en ganska ny & melinda hade en jag hade på skolavslutningen,

förresten förlåt för jag inte har vart nå social på bloggen på sista tiden, men jag har hela tiden varit på uff ;*
nu en låt till alla mina läsare;

 

kissess/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0