okej, jag ska inte lägga ned den<3

hejhej älsklingar,
jag sitter nu & lyssnar på musik & väntar på maryam,.
okej jag städar också, jag har ALLTID stökigt rum nu för tiden,
men förut när jag var mindre så ville jag alltid städa, jag var pappas lilla hjälpreda,
jag älskade att möblera och sånt som jag även tkr om idag,
en sak ni inte visste om mig; jag har aldrig hatat att städa, jag tkr det alltid är skönt att ha fint,
nu förtiden så när man damsugar tränar man både ryggen&magen,
men det är bara att jag göra gärna andra saker, jag har blivit så lat nu för tiden,
men det ska det ändras på, ja så jag måste väl städa ;p

inte sådära jätteliten menmen, jag hade ingesmink på den tiden,
kan lägga ut mer bilder sen :*

nu kom min älskling maryam, hon är as fin idag, helt sjukt att tewpsöt eller vad hon heter säger att hon inte är fin?
ehh, whut? vad fan snackar hon om, jag blir bara så sjukt piss för gon är min bästavän och allt ju.
aja men jag var med melinda igår och tog några soetpixs;



uh sexy mamaaaa ;*
hahahaha omg ;]
aja men nu ska jag vara social med maryam pussss/N

Kommentarer
Postat av: meleiiiadan

serri klipp ut mig

2009-08-11 @ 14:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0