nolia is over :(

heeeeeeeeeeewwwjj bloggen,
men iaf jag har vart på nolia jag har bara köpt 2 huvudmassage saker under hela nolia,
gratta mig, jag är shopgalen, så det är jävligt konstig, men om man inte räknar med mat fröstås
& jag har köpt 2 remmar men aja, jag älskar huvudmassage saken as skön,
igår vare fett kul på nolia, vi gjorde vattenballong saken, när jag körde mot maryam vart hon blöt över hela håret och allt,
& helium ballonger och allt,
men aja, idag ska jag och maryam se en skräckfilm, jag vet att den är från 15,
men jag är ju 15 hallå? mm host,
aja men sen ska jag sova hos maryam<3
jag älskar dej maryam du är bäst,
du är en av dom jag kan lite på mest,
finns alltid här för dig & hoppas du gör det för mig,
du är fortfarande en ängel utan vingar och det kommer du alltid vara, alwayys ; *
men ska fortsätta packa nu har jag packat ;
smink & vilket smink då?
det som står under detta inlägg,
sen min huvudmassage sak & tandborste,plattång och nu måste jag fortsätta hare
pusss/N

Kommentarer
Postat av: fn

fin blogg! kolla in vår nya sminkblogg på www.alltimebeauty.blogg.se :D

2009-08-10 @ 12:15:05
URL: http://alltimebeauty.blogg.se/
Postat av: fn

fin blogg! kolla in vår nya sminkblogg på www.alltimebeauty.blogg.se :D

2009-08-10 @ 17:10:27
URL: http://alltimebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0