mobilen är på lagning..

heeej alla bloggläsare ;*
min jävla mobil är på lagning, och mitt tangentbord dampar ;]
men nu har jag värsta random mobilen, haha den suger :p 
men bara så alla vet; vi träffade MARKUS STRÖMBERG igår också haha :]
men aja, nu ska jag till ersbodadagen och se när min sötalillasyster dansar, 
om ni var på waf igår så såg ni henne, hon dansade breakdance, hon hade en rosa adidasväska&tröja :)
sen var hon fett söt:* 
men jag skriver nog senare eller nått ;*
men om ni ser mig på ersbodadagen klaga inte, jag har är typ nyvaken och sminket är helt utkletat, 
så nu har jag typ solglasögon :*

puss/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg

2009-08-20 @ 20:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0