melinda&nikolina vi hör ihop:*




och efter det så kollade vi på underkläder,kläder&smink på hm & jag köpte en faoundation :)
en billig för vi ska göra om mitt rum, sen efter det så for vi hem, sen så drog vi dit senare efter maten, och köpte lite saker på obs, sen såg vi på simpsons, sen spela vi innebandy och lite sånt :p
haha  sen webba vi med as många på msn<3
fett rolig dag iaf :*

mitt sår;
ajjjjj, men det är mtk värre irl, 
men sen nu äter jag ett äpple en bra vana ;]


sanning:
jag är alergisk mot äpplen men jag äter det för jag tkr det är gott & typ.. viktigt? 
både min mamma & pappa är typ känsliga för det, men jag kan äta men det kliar så jävla mkt,
kan äta varma äpplen som typ äppelpaj och sånt, men aja
nu ska jag göra nått annat roligt ser tv nu såå puss/N

btw. här kommer bilder på mig och melinda :*
face?.. aaa 
lr på mig :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0