melinda<3

heeejj bloggen,
idag var jag med melinda

OCH NEJ VI ÄR INTE LEBB!
ifall ni skulle fråga ;]

melinda jag vet att du hatar bilden så tf lägger jag ut en bild så ALLA
kan få se hur fin hon är, men jag tkr bilden är gullig :*


feeettt fin :*
men aja sen så gick vi till obs, tkr inte om namnet coop forum, det kommer alltid vara obs för mig<3
och köpte saker till imorgon,
för vi ska till bettness (vet inte hur det stavas) och det vi köpte var
en baugett (var)
brago (var) kommer inte äta upp hela
en kaka (till mig)
2 doughnut (till henne)
en cider (var)
sen vare typ inge mer :)
men vi lämnar alltid kvar så jävla mkt!
vart typ 200 kr? helt sick menmen,..
sen köpte vi lite till idag, men det var bara itne så mkt,
hon köote 2  Doughnut
och jag köpte en chokladboll & nån liten grej ;]
jag vet att vi var feta menmen,
sen så skulle vi se speak
fett bra film har sett den meeed några gånger,
men lika bra<3
sen kom malin&mathilde när vi såg så aa,
sen hade mathilde med sig tuggummi som smakade HELT SERIÖST
SPYYYAAAA! :S

men aja, dom började smaka lakrits efter ett tag :)

8/10 en jätte bra film, men om man fick lite fart, 
eller jag venne, nått saknas, lite tråkig eller nää men den är jätte bra,
ett bra filmtips :*

men nu ska jag duscha pusss/N
 

Kommentarer
Postat av: MELINDA

HAH ASSÅ DU DIN FUCKER, ÄCKEL :S:S

NEJMEN PUSSPÅDÄÄÄH ELSKI:*

2009-08-20 @ 22:45:10
Postat av: melinda

mina tänder oj oj oj :]

2009-08-21 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0