mathildes blogg LÄS NU!

hahah hejblogggläsareee;*
 idag har jag varit med malin&mathilde, 
först var vi på willys och kööööpteee;
choklad som vi smälte (apelsinkrokant)
seeeen;
3 powerkings,2stränger var, asså godis pinnar eller vadfandetär, sen chokladen
sen såg vi en film som heter; 
halloween, och det var 1an :)

jag ger den här filmen, 7/10 N
sjukt bra film, eller ganska :) den var inte bättre än den andra vi såg på kvällen,
sen ville mathilde äta efter men vi dissade det & for till ersäng för madde dansade där, 
vart inge ersbodadagen idag för mig så vi såg på kvällen,
sen så hade jag klackeskor dom där snygga;) inte för jag har nå fula menmen, 
sen så leopardtights,ett rosa linne med ett grått linne under, och en vit svart kofta :p
men sen när vi var där så bytte jag och mathilde skor, så om ni såg mig med crocs eller hur fan det stavas 
så vet ni att det var mathildes;] sötsötaskor, men vi bytte tbx, vi träffa ida&lina, men sen for vi hem, 
först hade vi webb med några killar, 3st dom tyckte vi var snygga, men sw? 
sen så såg vi en till film men vi åt inget, även om jasg vet att dom ville haa (A) 
vi såg då the happening, 
den är så sjukt bra, jag älskar den, man blir aldrig less typ?.. 
poäng; jag ger den här filmen 10/10 N
sjuhuuhuhkt bra :* 
iiii, love it 


och om ni vill se ett videoinlägg som vi gjorde tidigare idag när jag och malin fixade oss så kolla på mathildes blogg; 
www.mathildemedm.blogg.se  

pusss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0