mathilde&malin<3

heeejheej bloggen,
vad har jag gjort idag? 
jo jag har varit med mathilde&malin vi såg ett par filmer,
vill ni veta vilka?
gå in på malins blogg, själv orkar jag inte söka efter filmernas bilder på datorn ,
haha skoja, asså med frågorna (A) hennes blogg heter; www.malinelgale.blogg.se
mathildes heter; www.mathildemedm.blogg.se,
aja sitter här och målar mina naglar, vi var på stan med
sebbe,natta,emma&mattsssooon & gjorde en massa saker :) 
fett najs eller kul vare juh, sen så for vi hem och såg på filmerna,
vi åt bullar som mamma har bakat & min söta lillasyster hon har också en blogg, 
men hon skriver aldrig den heter; www.bgirlbutterfly.blogg.se .. tror jag? 
okej jag har tänk att det finns så sjukt många som är så jävla lika alla andra skådespelare & bloggare såklart :) 
här kommer en bild på två st som är AS lika! :O

jag tkr dom är as lika
men ni ser ju bara den här bilden när hon typ är full eller nått 
SE FILMEN NU! 
ni kommer bah; eh äre där paow?... 
jag bah; OMG FAAAAAAAN VAD LIKA, 
jag tror ni kommer tycka det med :)

filmen heter iaf; all the boys love mandy lane :)

pusss/N

en söt liten bild på (inte mig) malin<3
loveuhun:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0