maryam<3

heej bloggen,
jag har typ varit med maryam i 4dagar,
jag sov över hos hon igår-idag & hon sov över hos mig för 2 dagar sen tror jag :)
vi såg all the boys love mandy lane & baksmällan
filmerna är så sjukt bra :)
baksmällan hahahah typ en av dom roligaste filmerna,
sen igår såg vi bio, maryam hade bokat fel så vi reserverade när vi var på bion,
vi skulle se en skräckis för 15 år, men ist så vart det en thriller linje 123 kapad,
eller vad den nu hette, men det var faktiskt också riktigt bra :)
ganska lyckad kväll, vi hade ju fixat oss så vi skulle se ut som 15 sen så såg vi mirsad och alla utanför bion vid bänkarna bland alla träden och allt det där, vi bah; shiiet! vi hoppades verkligen att ingen skulle se oss, och dom såg att det var vi,
efter det så kom dom in på bion med en ..  plastbåt? typ,
aja men sen så snackade vi lite med sofia,
du vet att vi tkr du bara är feg & äcklig,
jag bryr mig inte om alla ser det här jag bryr mig faktiskt inte om dig eller ditt jävla fucking liv,
förlåt om jag lägger ut min ilska på bloggen men är så jävla lack på dig just nu,
jag hoppas fan du ser det här,
och blocka maryam? snälla hon skrev typ en sak, äru rädd eller vad äre?
blocka det gjorde man typ i ..1an? för man var rädd eller jag vet inte,
men iaf det var så jävla dålig stil att bara kalla mig subba och jag vet inte vad,
jag ställde en fråga; vf? sen du bah; aa för du bråkar hela tiden på sms.
hahahaha jag hade inte skrivit ett fucking sms till dig, jag hade inte ens kollat på dina medd,
eller vissa med vissa sket jag bara i, bara så dålig stil.
och juste vad vare du skrek efter mig; jävla äckel gå och dö, hora, vad vare mer? juste du kallade mig coh maryam för jävla fittor, jag tänker inte sjunka lika lågt som du, men låt oss vara om du bara ska bråka och hålla på som du gör, fss.

men aja nu sitter jag och laddar min mobil, jag hade skills nog att glömma mobil laddaren, men vad ska man göra?
maryam jag älskar dig <3
nu ska jag nog se en film eller nått sånt, kanske vara lite olaglig och ladda ner filmer från www.tankafett.se eller om det är com, äh kommer aldrig ihåg, men alla ska ha det bra, 1 vecka kvar till skolan, inte taggad,
har gratis sms just nu så smsa på; 0738017759 :) hare



haha såååå serri, naat! (L)
pussssss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0