SÖNDAG

heej alla bloggläsare;* 
det har varit dåligt väder heela dagen, äckelväder ;s
idag har jag varit med mathilde&malin igen & vi började dagen med att dom kom in på mitt rum när jag sov, 
sen fixade vi oss, sminkade vi oss, sen snackade vi med august att han skulle komma, och vi försökte få ett ställe där vi kunde vara på, inte hemma hos mig, typ inte mathilde..? sen typ inte i gårdslokalen för det var ingen som hade nyckel typ :p
och vi kunde inte ta mathildes pappas nyckel precis, men sen helt plötsligt kunde vi ju vara hemma hos mathilde, 
sen gick vi hem till mig & vi var as hungriga så jag började göra biffnudlar, sen jag bah; fan vad äckligt det luktar, då hade en sladd legat på spisen, men som tur var hann jag ta bort den innan nått hände, och sladden funkar :) sen så jag bah; nått mer? mathilde gjorde sodastream och det sprutade över hela bänken för hon inte skruvat fast den, men aja det var ju bara att torka upp och sätta i kolsyra sen :) sen så jag bah; VILL NI HA POPCORN TILL? ;]  haha så oseriöst faktiskt, 
dom bah, aa :) och jag gjorde det, sen skulle jag vara lite mer oseriös jag bah; toast? ;) dom svarade bah; AAH! :D
haha, omg feta var vi ;] men så våran mat bestog av; nudlar med popcorn & toast sen dricka, :] perfekt!  lixom vf inte :)?^
hahahahaha, sen så såg vi sydney white (fett bra tjejfilm:])
AAAH GUD VAD JAG ÄLSKAR EN AV TÖNTARNA ;] hahahaha så jävla soet, :]
här kommer en bild på honom; 
haha han är inte sådära snygg men fett gullig, 
bah; som han nyss fick veta att tomten inte finns, 
sen hans min bah; buhu vaa? ;]
hahahahahah såjävlasööööt (A)
nu kommer på hela filmensframsida; 
'
poäng; 9/10 riktigt bra även om man sett den flera gånger, 
the prince är najs, as söt kille av töntarna men jag stör mig lite på henne typ hennes miner och blablabla.. 
aja men hon är as fin :) men riktigt bra! 
sen efter det så gick vi och mötte august, jag och malin bara skrattade och typ gömde oss..? asså bakom paraplyet, men vi drev ofc, sen så vi bah; mathilde ni kan fara hem till dig, vi kommer vi ska bara hämta min dator, 
ha gjorde vi det?.. neeeeeeej vi satt och platta håret m.m, men vi kom sen iaf, hon bah; skyndaa 
det jag och malin skratta åt hela tiden får ni inte höra, men när vi skulle komma in till mathilde så smög vioch allt :) och öppnade dörren och vad gjorde dom? :O .. inget typ satt vid datorn? ;p men iaf sen kom alexander mannelqvist & fille :) 
sen for vi hem till mig för vi kunde inte vara hemma hos mathilde & vi såg nån film där dom kröp i nått och sånt, 
den var bra men jag orkar inte lägga ut hur den såg ut eller hette, för jag minns inte vad den hette ;] 
hah innan vi började se omg, haha jag och mathilde&malin i köket;) proess, nää men vi hade fett kul, 
sen så drog mathilde,alexander&fille, vi skulle komma sen efter jag och malin städat upp det tog ca; 20 min? 
med vardagsrummet,köket&mitt sovrum, och det vart jätte fint! 
men vi kunde inte för att malin skulle äta & jag skulle fortsätta städa och vänta på mamma, 
nu får jag snart en ny garderob och allt fett bra! så jag kan ha mina fina skor där & kläder och sen skulle jag vilja ha en spegel, men funderar ifall jag ska ha en hell vägg, eller vettefan,;*
mamma ringde under filmen och sa att vi ska ta mitt rum nu, nu äre min tur att renovera YESS jag ÄLSKAR att renovera, 
ni får en tankebild sen hur jag vill att det ska vara eller? får ni ;] vi får se, 
men nu orkar jag inte skriva ska tänka på hur jag vill ha det nu pusss/N

btw; 
här kommer lite bilder från thadayy,

haha söta? ;]
det är när vi äter btw,
facceee på mig;] 
mathilde med toasten ;]grr
hahaha omg popcorn och allt .p
my look of today, inte fin bild ska jag säga er, men det går duga;*
ser ut som jag har en gigantisk näsa, men tro inte att jag har så tjock irl ;*
koftan hade jag bara för jag fröös, men jaa bilden får duga ;*
klänning; h&m kommer inte ihåg priset;*
koftan;typ kappahl? sen minns jag inte mer ;**
jåå, puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0