man kan inte alltid vara snygg.. haha ;]

heeeej bloggen, idag har jag varit med melinda,
vi vaknade imorse typ halv 2 och hon och jag var seriöst ihop klistrade jag skämtade med hon bah;
- om du säger ordet klistra igen jag lovar jag bär ut dig, eller kanske till adams rum,
haha tänk om hon vaknade och bah; thanks adam, it was a good night.. ;] hahahahhaha
aja sen så var vi med sebbe & mattson och jag och melinda satt på en bänk och jag kunde fan inte sluta prata,
jag sa typ hej till mattson 100 grr...? eller kanske 1000 grr aja men sen så var vi med markus strömberg,
haha fan vad jag älskar den killen, typ 10 år med dig eller kanske mer? du är fan bäst :)
haha vbi hade as kul,
vad vare först vanligt, sen mittbena sen bakotslickat, haha markus såg ut som en raggare jag spretigt elelr för mig och melinda rufsigt haha :) fett kul, vi såg 2 filmer, twiilight och one missed call 3 :) haha men vi såg inte klart nån :)

bilder från idag;

sexxxxXXxxXXxbooomb haha :]

mittbena (L) haha

mittbena (L) ahhaha jag passar ju sååååååå bra xd nej..

haha mittbena och bakom öronen, ahhaha omg ;]

sklickat ;] jag blinkade ;]läskigt
melinda sexiga innebandy glasögon ;]

haha seximama ;]

rufsigt, sexxixiixixiix ;*

haha minen på mig ;] typ fingret hahahha :]



markus bah; uuuuh
haha

inga kommentarer.. ;]

hahahahahahha omg ;]jag orkar inte..

markus jag vill ha dig NU ahahhaha ;]

pusss :*

fan vad jag älskar dina tänder markus<3
& melindas och mitt öga ;]

mina fingrar är i markus annnsssikteee ;]

haha sött smile ;]

hej näsborrar ;]
2 fettos med markus i mitten (A)

vem äre som är fet nu ;]?

haha jag försökte se så fet ut som möjligt :] markus tänder i looove it :*
melindas min i looove it ;*

sexxxxxxxbomb :*

min näsa är snygg, väldigt stolt :)

smsa med sebbe då ;]
markus min i love it ;*

sista sekunden kom jag in i bilden ;]


ssexy ;* grr

jåå, inga kommentarer.

hahahahahahah omg ;] hahahahahahhahhahahahhahahahahahahahaha

hah min lugg ,]

sexy :*

hahahaha markus ;] ..

finns inga ord, eller jo ett.. random ;]
sen en mysig bild från igår som jag ser fet ut på men aja ;]


älskar dej så sjukt mkt, du är en av dom underbaraste människan på denna jord,
helt serri, vi har kul VARJE dag :*
du är så sjukt underbar, den bästaste älskardej :*
och våra ord & ljud i love it
och varje kväll så MÅSTE vi säga bah;
nikolina;i love yah
melinda; i love yah moooorree
men aja, du är värld mer än livet du är värld mer än allt, dej går inte att beskirva, med alla miljoner ord,
inte på nått språk, för du är speciellll, du är min melinda<3

puss/N

Kommentarer
Postat av: markus :)

bara roligt :]

2009-08-24 @ 21:46:28
URL: http://steekbloggn.blogg.se/
Postat av: melinda

haha sweet :]

älskar dig mer än du tror :*

2009-08-24 @ 22:43:30
URL: http://melindahofffren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0