malin&mathilde<3

heeeej bloggen
jag var nyss med malin&mathilde mina sötnosar,
 dom kom när jag nyss duschat hade ruffsigt hår & bara underkläder & handduk så jag sprang så snabbt jag kunde för att ta på mig lite kläder; jeanstajts & mickes tröja jag fick ju panik,
sen fick dom sitta vid min dator medans jag fixade mig,
man hörde dom skratta hela tiden dom testade mina skot & tog kort på min webb och allt,
så soewta,
sen när jag var klar gjorde vi lite annat men inte sådär jätte mkt,
men aja mathilde brände sig på min plattång typ miljoner gånger ;]
nä kanske 2 men aja, jag älskar er, saknat tiderna med er 2,
 sen skulle båda 2 hem,
mathilde skulle äta & malin skulle till hennes brorsas .. kalas?
eller vad man ska säga, hennes brorsa fyller år imorgon men dom hare nu typ för imorrn ska han bort eller nått,
här kommer en söt bild på dom 2;


imorrn blire malin & nu ska jag ringa nån, hare pusss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0