MALIN BÄSTAVÄN<3

heej bloggen,
idag har jag varit med malin hela dagen, 
malin&mathilde kom när jag var nyduschad & allt, men hade smink :)
sen så for mathilde hem, hon skulle äta och tona håret på kvällen eller nått :) typ färga mer blont, 
sen så såg jag och malin film & åt kladdkaksdeg, UTAN ÄGG! :] haha för man vill inte äta ägg typ råa, a ni fattar, 
då kanske det kommer kyckligar ur ägget ;] haha jag skoja men aja sen drack vi saft, och innan det såg vi en annan film :)
filmerna heter; hipphipp hora & john tucker must die :) fett bra filmer har sett dom några gånger :)
men här är bliderna ;*
10/10 älskar den filmen :) ett bra tips
och det är 2 hetingar i filmen
själva john tucker och hans brorsa som är med i gossip girl :)
sen så såg vi också;
jag tkr filmen är bra men nae 6/10, hatar typ alla som är med ;]haha skoja men jag venne. 
men den är ju bra och så men.. ;]

har sett ganska mkt filmer på sista tiden, men aja it always good ;)

puss/N


Kommentarer
Postat av: mathiiildeee

DU ÄR LIK SOFIE ELLR NU VAD HON HETER I HIPPHIPP HORA!!,

inte för attt vara taskig :].

2009-08-17 @ 22:31:28
URL: http://mathildemedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0