lördagmorgon

heeej alla bloggläsare :)
jag vaknade typ 12 imorse såg att mobilen var full av sms,olästa,
hur mkt smsade jag igår? jag somnade med mobilen i handen iallafall, jag minns att sist jag kollade på klockan var den 2 och nått, tvn var på när jag vaknade det var inge ljud men det var på som tur var hade jag ställt undan min dator,
annars hade jag väll sparkat ner den, för jag sparkas typ ändå ganska mkt när jag sover,
men jag sov bra iallafall! :)


om ni ser den irl eller sitter vid den, jag lovar ni kommer älska den :*
i dooo (L) fick den för ett tag sen me aja, den känns som helt ny :*
kolla grejjserna vid musbrickan eller vad man ska säga, så äre när man stänger den också :)

aja jag måste fixa mig nu, måste hinna till hm också 17.00 stänger det,
hare sjukt bra, älskar er
pussss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0