kan jag starta mitt liv snart igen?

heeej alla snyggingar ;)
jo idag har jag haft tråkigt,
 mitt liv är värsta tråkigt hela tiden nu när jag är sjuk,
 och bara att höra att nån snackar om en sjukdom gör så man känner sig sjuk.. eller?
aja jag ska typ till ikea på SÖNDAG!! :O
och det har just blivit lördag,
min dag gick till såhär;

jag vaknade för mamma kom in; nikolina skulle du gå till skolan idag?
jag; nä, förlåt jag skulle skriva en lapp men hade så jävla ont i huvudet..
mamma; okej, då vet jag det älskling!
jag somnade direkt efter, sen vaknade jag var typ pigg?
och hade typ sovit 4 timmar jag vaknade upp och bah; men va?????? försökte sova men kunde inte,
startade tvn och madde kom hoppandes
bah; nikolinaaa!
jag bah; men vad?
hon bah; asså nikolina det är en sak.. åh det här programmet äger!
jag bah; vare nått?
sen svarade hon typ inte, kommer itne riktigt ihåg vad som hände men vi började se på tv,
efter det så typ skulle vi äta, men dom skulle äta på max/mcdonalds, jag badade där imellan
efter top model, top design och alla dom bra programmen,
sen när jag gick ut ur duschen så vart allt svart,
jag typ börja må as illa, typ började skaka ,allt var as varmt, kändes som jag typ inte kunde andas, huvudet bara dunkade och jag var så jävla yr, kunde typ inte ta på mig mina kläder jag bara skakade försökte andas så bra som möjligt mitt i allt jag
bah; haha jag skulle inte klara mig nå länge om jag var instängd i ett rum utan syre haha! :D
man bah; eh?.. wh00t?
aja iallafall, kändes som jag skulle spy,
 som min brorsa gjorde nyss och han hostar så jävla högt, man får fan ont i huvudet!
so on, kände lukten av mat,
jag bah; MEN VAFAN EUW!
jag la mig bara ner på min säng,
kände huvudet dunka kändes som huvudet typ hoppade?
på kudden vettefan.
sen märkte jag att stället där madde brände mig med min plattång att skinnet på såret hade farit bort
 fett äckligt, och a jag har gjort ganska mkt efter, men inget intressant, såg en film nyss,
lägger ut filmgrejjser om mina 3-4 filmer jag såg nu i torsdags- fredags, mm sen sånu måste jag fan bli frisk och när jag blir frisk så ska mitt löfte börja;
att jag inte får äta skräpmat, eller på lov får jag :)

det var nått mer jag tänkte säga, nä jag kommer inte på,.. säger det väll senare i nått annat inlägg,
men iallafall klaga inte på mina stavfel just nu, är trött typ sover, och slarvar (som alltid) men jaja,
och gå in på lovisas blogg; www.loviiisanaaslund.blogg.se, jag gillar att länka folk,
jag har gjort designen, men jag slarva ( som alltid) jag ska krya på mig nu,
för golvet är nog klart nu i mitt dock/prinsessrum :D
ni kommer bli SÅÅÅÅ avundsjuka när ni får se resultatet,
höll på att säga e sak nyss,
men jag ska inte säga nått! inget :]
inte hur mina möbler ser ut eller nått! kommer bli så jävla bra! om jag är sjuk på söndag,
tar jag fan risken och far!


vart ett fett långt inlägg,
men värt vare ;]
hoppas ni läste hela! :)
hare greeeatttt! puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0