jag kanske ska lägga ner bloggen

hejhej bloggen<3
kanske ska lägga ner bloggen venne om jag orkar skriva så mkt,
men iaf idag var jag med melinda, vi är så sääta ;]
vi såg en skräckfilm;

'

feeeeeeettt läskig ;o
vi har itne sett hela än men det ska vi,
sen har vi 2an och 3an,
men vi var fett rädda när jag skulle följa hon en bit hem,
vi typ sprang och allt vi såg var vi rädda för, för vi trodde vi typ skulle se en vit tjej med vit klänning i skogen som i
dead end,.
och aa shiiet, det var fan dimma och allt såå :]
men igår var vi fett rädd för en igelkotte ;]haha
men iaf här kommer några go bilder, naat :]eller på melinda men jag bjuuu ;*


men ofixat hår, hade duschat och inte kammat det, och jag hade typ legat ner så aa det vart ganska rufsigt,
lite bättre fixad;


inte så fin menmen jag sa att jag bjuu ;*

2 bilder från igår eller förrgår i dont remembah;

och;

bara för mina naglar var så fina ;] haha skoja men jag är brunare än så typ :*

och vi har tagit lite flummbilder&videos :] men det orkar jag inte lägga ut,
men jaa hare så bra :*
gillardej du vet vem du är


pusssss/N

Kommentarer
Postat av: MELINDA

inte okej bild :]...

fett fina bilder på dig btw<3

VÅRA KILLAR ER AWSOOMEEEEE:*

2009-08-05 @ 00:41:56
Postat av: Anonym

LÄGG INTE NER DEN

2009-08-06 @ 00:28:50
Postat av: fanniie

den filmen är ju bra:d

2009-08-07 @ 13:42:34
URL: http://smellslikeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

den filmen är bra! :)

2009-08-09 @ 21:40:05
URL: http://tiiiiinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0