jag älskar ju att rita

heeej bloggen :*
joo jag sa ju förr att jag ÄLSKADE att rita :)
det är sant, jag göre, och jätte mkt faktiskt!
när jag var påväg till gotland så slarvade jag med en teckning,
men jag tog iaf kort på den, för jag hade med kameran i bilen,
inte så bra bild men då vet ni ungefär,

har ritat mkt bättre bilder, det här är bara slarv,
även om jag inte är sådära jäätte bra men aja den får duga
för att lägga ut den på bloggen :*































jag älskar att rita landskap, drömmar, träd & kärlek & saker jag bara tänker på :*
rita är fantastiskt, för man kan skapa vad som helst ut sin fantasi

puss/N

Kommentarer
Postat av: rasmus

O-M-G

2009-08-25 @ 09:27:28
Postat av: emilia

slarv? vart otroligt bra iaf.

2009-08-25 @ 20:05:36
URL: http://emmmiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0