igen?..

helvete, jag vet att det skulle vara svårt,
men du orkar inte ens kämpa, du skämmer bara bort dig,
hur blir allt nu? hur ska allt gå?, jag lovar att det blir samma sak som förra gången & förrförra..
försök inte lura dig själv, du vet att du inte klarar av det, kanske en två grr inte mer,
vf gör du det, jag skulle inte vara inärheten av det.
tack för dom senaste gångerna iaf, du vet att jag älskar dig,
men tro inte jag kommer prata med dig på ett tag nu,
du gör allt bara jobbigt, jag var världens lyckligaste tjej för ngn minut sen,
men aja vad ska man göra, älskar dig,:'(


inga kommentarer på detta inlägg ville bara skriva av mig just nu,
ni behöver inte ens fråga om ni inte känner mig så bra vad som händer,
för ni får inget svar, tack för alla stöd<3


pusss/N


Kommentarer
Postat av: Olofsson

Finns om du behöver prata...

2009-08-04 @ 03:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0