hero

heejheej
en låt jag allitid har älskat och kommer
nog alltid att göra,
det här var min favoritlåt sen liten jag minns första gången den visades på mtv,
jag satt och kolla sen sa dom; nu kommer en ny låt med enrigue iglesias - hero
jag satt framför tv på golvet och höll händerna på skärmen och bara stirra, jag älskade den,
jag älskar musik, det var hos pappa jag var jätte liten, sen när han dog i slutet började jag gråta som jag nog aldrig gråtit förut, det var som nått var magiskt med låten, jag kunde inte engelska då men jag förstog via musikvideon,
han hade så underbar röst och allt,
jag älskar fortfarande låten men kanske inte lika mkt, men det är en av mina favorit låtar,
somsagt jag har en blandad musikstil, hiphop,balader,t & jätte mkt :)

här är iaf; enrigue iglesias - hero



Would you dance, if l asked you to dance?

Would you run, and never look back?

Would you cry, if you saw me crying?

And would you save my soul, tonight?

Would you tremble, if I touched your lips?

Would you laugh? Oh please tell me this.

Now would you die, for the one you loved?

Hold me in your arms, tonight.



I can be your hero, baby.

I can kiss away the pain.

I will stand by you forever.

You can take my breath away.

Would you swear, that you'll always be mine?

Or would you lie?

would you run and hide?

Am I in too deep? Have I lost my mind?

I don't care...You're here tonight.



I can be your hero, baby.

I can kiss away the pain.

I will stand by you forever.

You can take my breath away.



Oh, I just want to hold you.

I just want to hold you.

Am I in too deep?

Have I lost my mind?

I don't care...You're here tonight.



I can be your hero, baby.

I can kiss away the pain.

I will stand by your forever.

You can take my breath away.



I can be your hero.

I can kiss away the pain.

And I will stand by you forever.

You can take my breath away.

You can take my breath away.


I can be your hero.

förlåt för det inte vart en musikvideo
men den började inte rätt på dom<3


enjoy puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0