HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

hahaha hej bloggen jag är med melinda vi har fett kul hahahahah ;]
nu kommer vi bjuda på bilder haha ;]

melinda; vill du veta vf gitarren har 3 bruna & 3 vita strängar
nikolina; för att du har bajsat på den ;] haha
melinda; hahaha, nej det är för dom som gör gitarren inte får vara rasistiska df harom 3 vita & 3 bruna ;] hahaha
båda; hahahha fan vad gammm ,;]^

andra flummgrejjen
nikolina; men vafan heter den där filmen med en tjej i?
melinda ??
nikolina; men jaa hon med långt hår och bah; håååå! 
melinda; ??
nikolina; men med ett levande träd i?
melinda; vafan ett levade träd???
nikolina; men åh,ja! Ja! JA! JAAA! POCAHONTAS!

tredje flummgrejen (sången från pocahontas)
nikolina; du tror du äger jorden som du står på, men den bara består av vatten och saaalt,
det kanske låter ganska ballt,
melinda; med det är jävligt kallt

hahahahahaha ;] 

flummbilder;

melinda: hahaha hoooorn! 
nikolina; anngghh 
nikolina; jag tkr den här minen är sexig, härma mig ;]
haha båda; euw :S hahahahaha
melinda sen ; kan jag få flytta mig? 
nikolina; va? 
melinda; men benen klistras ihop :'(
nikolina; hahahahahahahhabhahahah, men gå och gråt då .p
haha melinda ; catjiing 

vi har sagt mktmkt mera hahahahhaha ;]
glömmer bort lite sen kasnke det kommer videoinlägg,
pussssssss/MN

btw. kom på en till;

jag och melinda hade blandat dricka och gick upp för trappen
nikolina; märkte du att jag spillde?
melinda; ja. vänta... vaaa ? 
nikolina; men ja märkte du att jag SPILLDE? 
melinda; VAA? 
nikolina; märkte du att jag vart våt? 
melinda ; hahahahahahah
sen båda bah; HAHAAHAHAHAHAHA ;;]

haha omg vi säger alltid fel ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0