haha minnen man aldrig glömmer :*

här kommer lite go bilder från gammla tider, :]

mathilde, nikolina,madde(lillsyrra),malin

mathilde längst åt vänster,
sen min låtsas pappa micke,
sen minlillsyrra madde
sen jag haha drogbilden ;]
sen söta malin<3
mittbenan (A)
malin alla minnen med dig har saknat dom så sjukt mkt,
älskardej gumman, du betyder så sjuuukt mkt för mig, bv :*
du är underbar, det finns 100 stjärnor i himmlen men bara få på jorden, du är en av dom bby,
alla minnen allt skratt, det finns för många för att berätta alla men det skulle ta flera år om jag skulle behöva,
dom är oförglömliga, nästan alla bästa minnen är med dig gumms,
älskardej så sjukt, hoppas vi blir as tajta igen :) kolla in hennes as bra blogg! ; malin


PS. DET VAR HALLOWEEN

sen lite mer cutecuta bilder;


och jaa det är jag hahaha :]

min kusin freja, jag, madde & adam

hahahahha, jag saknar dej mikaela,
vi var så jävla tajta och allt på den tiden, du var min bästavän,
vf flyttade du :(?<3
så söt bild haha ;]

hahahahha fan vad ful :p

tjejkvällen med madde,jag,maryam&alicia<3
saknar tiderna :*

saknar verkligen tiderna med dig melinda när vi var tsm med ludde&ludde
det var tider det ;*

titut
hahahha ;]

jag minns att vi fick ta hur mkt glass vi ville och allt :*
och vi fick göra själv i maskinen dom vart fett stora :)

hahaha omg det var typ i 4/5an 2 år sen eller nått :*
melinda med rosa, jag med nike,nasmil med ballerina & joel utstött med svart :]
hahah skoja joel är så söt (A)

hahahahahahahahha, blåtungorna ;]
fett länge sen hun, saknar dom tiderna även om dom vi har är bra också, men itne lika som dom,
när du följde med till gotland och allt :*

lite mer från ludde tiden :*




majbrasan med melinda missthat :*

pusss/N

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahhaha så himla sötaaaa!:]

gaaaaaaah saknar dej gmn<3

2009-08-12 @ 19:01:05
URL: http://malinelgale.blogg.se/
Postat av: melinda

fan se sweeetiga bilder:)

2009-08-13 @ 00:48:57
Postat av: EelliiNN

vf har du inte bilderna från discot ???

2009-08-20 @ 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0