FRUKOST

heej alla sötnosar :*
idag vaknade jag kring 11 eller nått sen gick jag ner och gjorde frukost och räknade ut nått, 
för jag vill ha min iphone touch snart (A)

frukosten bestog av; 
sexig frukost ;) haha skoja, men det är värsta dåliga färgen men det bestog av;
en limpa, med ost &gurka på, på gurkan vare lite salt :)
sen gröt (havregryns gröt) sen så multivitamindryck :)
gjort av nikolina madeleine melefors sui (A)
okej juicen gjorde jag inte men resten:*

nu idag ska jag vara med malin typ eller nått vi får se vad som händer :)
mathilde: äru med malin? <3
nikolina: nää hurså? :)<3
mathilde: haha jag tänkte om ni kunde baka med mig ;]
så det kanske blir lite bakatime ;]<3

men skriver eller gör ett videoinlägg sen, pusss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0